Autismin Talvipäivien kimppakatsomo 5.-6.2.2021

Autismin talvipäivien ilmoittautuminen on päättynyt, joten nyt on aika julkistaa Aistin järjestämät Talvipäivien kimppakatsomot. Olemme varanneet kaksi erillistä tilaa, joissa talvipäiviä voi seurata reaaliajassa Lounatuulten tiloissa. Katsomoihin otetaan vain rajallinen määrä osallistujia (max 9) voimassa olevien viranomaisohjeiden mukaisesti. Tämä tilaisuus kannattaa hyödyntää, sillä Talvipäivät ovat vuoden merkittävin autismialan tapahtuma ja tänä vuonna mukana on myös kansainvälinen vieras! Tutustu ohjelmaan alta: https://www.autismiliitto.fi/toimintaa_ja_tukea/koulutus-_ja_tapahtumakalenteri/autismin_talvipaivat_2021/ohjelma

Osallistumismaksu: Aisti ry:n jäsenille 10€/hlö, ei-jäsenille 30/hlö sis molempien päivien luennot.

Ilmoittautumiset ovat sitovia. Mikäli ilmoittautumisen jälkeen sairastut tms etkä voi osallistua niin ilmoita siitä aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi
Ilmoittautuminen tämän linkin kautta ja nopeat syövät hitaat. https://forms.gle/NeaUCsNj1vKzamHW9
Huomatkaa, että kumpanakin päivänä on alussa ja lopussa yksi luento. Välissä luentoja ns päällekkäin ja ilmoittautuessa tulee valita kumpaan haluaa osallistua.
Saat lähettämäsi ilmoittautumistiedot kopiona sähköpostiisi. Jollet saanut niin ilmoittautuminen ei ole kirjautunut.
Huomioikaa myös, että jokainen osallistuu omalla vastuullaan ja tiedostaa riskit koronan suhteen. Kummassakin katsomossa on maskeja ja käsidesiä saatavilla turvallisen osallistumisen mahdollistamiseksi.