Nuorten kauhu- ja fantasiapainotteinen sanataiteen jatkokurssi

AISTI RY:N KORONALINJAUSTEN MUKAISESTI KURSSI ON MUUTETTU ETÄKURSSIKSI! Zoom-linkki toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostilla. Pahoittelemme muutosta.

Turun sanataideyhdistyksen ja Aisti ry:n yhteistyössä järjestämä kauhu- ja fantasiapainotteinen sanataidekurssi saa jatkoa! Kurssilla kirjoitetaan omia kauhu- ja fantasia-aiheisia tekstejä. Kurssille voi ilmoittautua, vaikkei olisi ollut syksyllä mukana ryhmässä.

Kurssi pidetään Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33) aina torstaisin alkaen 8.4.2021 klo 17.30-19.00. Tilana meillä on Jalava-sali (2. krs.), missä on mahdollisuus saada riittävän suuret turvavälit. Viimeinen kurssikerta on 6.5.2021.

Kurssi on suunnattu erityisnuorille ja mukaan mahtuu 6 ensimmäiseksi ilmoittautunutta nuorta. Ohjeet lähetetään sähköpostitse ennen kurssin alkua. Vetäjinä toimivat erityisopettaja ja sanataideohjaaja Satu Mäkinen sekä sanataideohjaaja Hanna Dufva.

Hinta on 20 euroa.

ILMOITTAUDU KURSSILLE VIIMEISTÄÄN 5.4.2021! Lisätietoja kurssista saat sähköpostitse aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi. Ilmoittaudu tämän linkin kautta: https://forms.gle/dhDYRwj9D4D7TDN58.

Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain kurssista tiedottamiseen sekä laskuttamiseen eikä lomakkeen tietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Tiedot hävitetään laskutuksen jälkeen.

Nykyiset koronarajoitukset ovat voimassa maaliskuun loppuun asti. Pidätämme oikeuden siirtää kurssin aloitusajankohtaa tai siirtää kurssi kokonaan etäkurssiksi, mikäli rajoitukset jatkuvat vielä maaliskuun jälkeen.

Osallistujan ja/tai osallistujan huoltajan tulee huomioida, että kerhotoimintaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Kurssitapaamisiin ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti kurssitoimintaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ohjaajat muistuttavat ohjeista.
Kurssilaisille suositellaan maskin käyttöä.