Pyöräilypäivä 19.6.2021

Rohkeasti ja turvallisesti pyörän selkään!

Aistin pyöräilykoulu lauantaina 19.6.2021 klo 11.00-13.00 Vinterinpuiston kentällä (Lylyntie 42, 20720 Turku). Pysäköinti Luolavuoren koulun tai Luolavuoren tenniskentän parkkipaikalle

Ryhmä 1: Tasapainoharjoittelua potkupyörällä sekä polkupyöräilyn alkeita toimintaterapeuttien tuella . Ryhmä on tarkoitettu kaikille pyöräilytaidottomille iästä ja koosta riippumatta. Ryhmään voi osallistua vain avustajan kanssa. Ryhmä aloittaa yhteisellä infolla, joten saavuthan paikalle täsmällisesti.

Ryhmä 2: Ohjattua harjoittelua ja taitoajorata pyöräilytaitoisille sekä minipyöräretki lähiympäristöön.

Ryhmät harjoittelevat kaukana toisistaan, ja tapahtumassa noudatetaan Turussa voimassa olevia koronarajoituksia. Henkilömäärän rajaamiseksi kutakin pyöräilijää kohti voi osallistua vain yksi avustaja. Jokaisella pyöräilijällä on oltava voimassa oleva tapaturmavakuutus.

Mukaan mahtuu rajallinen määrä osallistujia.

Osallistumismaksu Aistin jäseniltä 10 e/pyörälijä (ei-jäseniltä 15e/pyöräilijä).

Ilmoittaudu mukaan ma 14.6.2021 mennessä tästä linkistä: https://forms.gle/VwWxyRm37TeoVHrT9

Oma polkupyörä, kypärä, säänmukaiset ulkovaatteet sekä mielellään myös heijastinliivi tai kirkkaanvärinen paita/takki mukaan!
Paikan päällä saa tarvittaessa apua pyörän säätöihin ja vinkkejä huoltoon. Mahdollisuus kokeilla myös tandemia sekä aikuisten sähköpolkupyörää.

Jos omaa polkupyörää ei ole, lasten pyöriä vuokraa Turussa edullisesti Carfield (www.carfield.fiinfo@carfield.fi, puh. 046 811 8970), heiltä saa tarvittaessa myös apupyörät. Turun kaupungin soveltavan liikunnan välineissä on vuokrattavissa mm. kolmipyörä ja rinnakkaispyörä (liikunta.valinelainaukset@turku.fi).

Lisätietoja tapahtumasta: Pieta Voipio (ptkvoi@gmail.com)