18.10.2021 esittelyssä: Lastensuojelun kokemuskumppanit

Mitä?
Tule kuulemaan lastensuojelun Asiakkaasta kumppaniksi -hankkeesta ja kokemuskumppanitoiminnasta!

Missä?
Lounatuulet Yhteisötalon Pihlaja-salissa (2.krs, Läntinen Pitkäkatu 33, Turku)

Milloin?
maanantaina 18. lokakuuta klo 18.00-19.30

Ilmoittautuminen 17.10.2021 mennessä:

Sisältö:
Kokemuskumppanit ovat koulutettuja lastensuojelun lapsensa kanssa läpikäyneitä vanhempia, jotka toimivat lastensuojelun asiakasvanhemmille vertaistukitehtävissä sekä lastensuojelun kehittämis- ja vaikuttamistehtävissä.

Kokemuskumppani-toimintaa toteuttaa ja kehittää Perhekuntoutuskeskus Lausteen koordinoima Asiakkaasta kumppaniksi -hanke, joka vastaa myös kokemuskumppanien tarjoamisesta, koulutuksesta ja työnohjauksesta.

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että tilaisuuteen osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Tilaisuuteen ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja järjestäjällä on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti tilaisuuteen osallistumista. Tilaisuudessa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Järjestäjät muistuttavat ohjeista.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä tietoja säilytetään kaksi (2) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.