Pop up -vertaistuki: Nepsyplus 18.9.2021

Vertaistukiryhmä Nepsyplussan Pop up -tapaaminen yleisön toiveesta

lauantaina 18.9.2021 klo 11-12:30 Aistin toimistolla (toimisto 202), Lounatuulet Yhteisötalossa osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33.

Ilmoittautuminen: https://forms.gle/fz4nQtpzK6cewp5s6

Ryhmä on suunnattu vanhemmille, joiden lapsilla ja/tai nuorilla on neuropsykiatrisen diagnoosin lisäksi myös muita sairauksia tai vammoja, esimerkiksi diabetes, astma, reuma jne. Tule mukaan keskustelemaan ja viihtymään vertaistesi joukossa!

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerättyjä tietoja säilytetään kaksi (2) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.