HAASTE -toimintamalli ammattilaisille

Turku 19.11.2021 klo 9-16

HAASTEtoimintamalli käyttöön!

Kohtaatko työssäsi tilanteita, joissa asiakkaan, oppilaan tai potilaan käyttäytyminen aiheuttaa haittaa joko henkilölle itselleen, toisille ihmisille tai fyysiselle ympäristölle? Olet varmaankin jo huomannut, ettei haastava käyttäytyminen ole ainoastaan yksilön ongelma, eikä sitä voi ratkaista ilman ympäristön tukea, apua ja muokkaamista.

Mikä on HAASTE-toimintamalli?

HAASTE-toimintamallissa haastavaa käyttäytymistä vähennetään positiivisen lähestymistavan ja yhteistyön kautta. Toimintamalli auttaa saamaan henkilön voimavarat paremmin käyttöön ja mahdollistaa, niin onnistumisia, kuin osaamistakin.

Mitä koulutus sisältää?

Koulutuksessa tutustutaan HAASTE-toimintamalliin ja HAASTE-prosessiin. Koulutuksen jälkeen osallistujalla on valmiudet toteuttaa HAASTE-prosessi, joka on strukturoitu yhteistyömalli haastavan käyttäytymisen vähentämiseksi ja ennaltaehkäisemiseksi.

Missä ja milloin?

Koulutus järjestetään Turussa 19.11.2021 klo 9-16 Lounatuulet -yhteisötalon Pihlajasalissa, osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33. Päivä sisältää kaksi kahvitaukoa ja omakustanteisen lounaan. Koulutuksen hinta on 80€ osallistujaa kohden ja Aisti ry:n jäsenet pääsevät mukaan alennetulla 30€ hinnalla.

Aisti ry toteuttaa koulutuksen yhteistyössä Autismiliiton ja Opintokeskus Siviksen kanssa ja kouluttajana toimii HAASTE-toimintamallin asiantuntija Pia-Maria Ala-Kihniä.

Jos ilmoittautumislomake toimii huonosti, kokeile täyttää se osoitteessa: https://forms.gle/47crAgDtc9oZoADp9