HAASTE -toimintamalli -Koulutus vanhemmille

Turussa 20.11.2021

Kohtaatko vanhempana tilanteita, joissa lapsen käyttäytyminen aiheuttaa haittaa lapselle itselleen, häntä lähellä oleville ihmisille tai fyysiselle ympäristölle?

Mikä on HAASTE-toimintamalli?

HAASTE-toimintamallissa haastavaa käyttäytymistä vähennetään positiivisen lähestymistavan ja yhteistyön kautta. Toimintamalli auttaa saamaan henkilön voimavarat paremmin käyttöön ja mahdollistaa, niin onnistumisia, kuin osaamistakin.

Mitä koulutus sisältää?

Koulutuksessa tutustutaan HAASTE-toimintamalliin ja HAASTE-prosessiin. Koulutuksen jälkeen vanhemmilla on valmiuksia tukea lasta HAASTE-prosessin mukaisesti ja siten vähentää ja ennaltaehkäistä haastavaa käyttäytymistä.

Missä ja milloin?

Koulutus järjestetään Turussa lauantaina 20.11.2021 klo 10-15 Lounatuulet -yhteisötalon Pihlajasalissa, osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33. Koulutuspäivä sisältää kahvitauon ja omakustanteisen lounaan. Koulutuksen hinta on 50€ osallistujaa kohden ja Aisti ry:n jäsenet pääsevät mukaan alennetulla 10€ hinnalla.

Aisti ry toteuttaa koulutuksen yhteistyössä Autismiliiton ja Opintokeskus Siviksen kanssa ja kouluttajana toimii HAASTE-toimintamallin asiantuntija Pia-Maria Ala-Kihniä.

Jos ilmoittautumislomake toimii huonosti, kokeile täyttää se osoitteessa: https://forms.gle/BwWwxHVJ8JdYsfyF7