Aistille töihin?

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n vertaistukitoiminta on laajentunut vuosien varrella. Nyt etsimmekin joukkoomme, ajalle 1.8. – 30.11.2022, osa-aikaista

VERTAISTUEN KOORDINAATTORIA

Koordinaattoriin tehtäviin kuuluu yhteydenpito ja vertaistoiminnan suunnittelu yhdessä vertaistukiohjaajiemme kanssa. Työhön kuuluu myös sosiaalisen median päivitystä, nettisivuston ylläpitoa ja vertaistapahtumien suunnittelua. Työtä on sekä päivä-, ilta- ja viikonloppuaikoihin, joista osan pystyy tekemään etänä.

Toivomme hakijalta:

-Järjestösektorin tuntemusta

– Kokemusta vertaistoiminnasta

– Kykyä verkostoitua ja hieman luovuutta

– Vähintään perustasoiset tietotekniset taidot

– Neurokirjon piirteiden tuntemista ja erilaisuuden hyväksymistä.

Voit olla esimerkiksi sosiaali- ja terveysalan, yhteiskuntatieteen tai yhteisöpedagogian opiskelija tai valmistunut. Myös entinen järjestöaktiivisuus ja vertaistukitoiminta katsotaan eduksi.

Hakemukset tuntipalkkatoiveineen ja tiedustelut osoitteeseen info @ aistiyhdistys.fi. Aistiin voit tutustua myös osoitteessa www.aistiyhdistys.fi. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja töiden alku on neuvoteltavissa, kuitenkin viimeistään 1.8.2022.