27.-29.8.2021 Viikonloppuretki ADHD- ja AS-oireisille lapsille ja -nuorille

Aisti ry järjestää ADHD-oireisille ja Asperger-lapsille viikonloppuretken Turun Hirvensalossa Oriniemen partiomajalla 27.-29.8.2021. Retki alkaa perjantai-illalla ja päättyy sunnuntai-iltapäivällä. Oriniemen partiomajaan pääset tutustumaan partiomajan omilla sivuilla: http://partiomaja.kotisivukone.com

Retkellä lapset ja nuoret tutustuvat toisiinsa ja saavat vertaiskokemusta. Toiminnallisissa pienryhmissä pyritään vahvistamaan vuorovaikutustaitoja ja selviytymään erilaisista sosiaalisista tilanteista. Yöpyminen on kokemus kohti itsenäisempää toimintaa. Retken ohjelmassa on mukavaa yhdessäoloa, ulkoilua, pelailua, luonnossa liikkumista sekä uimista ja saunomista.

Retken hinta on 95 € Aistin jäsenille ja 160 € ei-jäsenille. Retken lasku lähetetään sähköpostitse ennen retkeä ja se tulee maksaa ennen retken alkua. Mikäli lapsi on estynyt osallistumaan, retkimaksua ei palauteta. Sairastapauksissa yms. kannattaa olla yhteydessä omaan vakuutusyhtiöön korvauksesta.

Retkestä vastaavat Karoliina Polvi ja riittävä määrä ohjaajia.

Mikäli lapsi tai nuori tarvitsee retkellä henkilökohtaista apua ja ohjausta, hänellä tulee olla mukana oma avustaja. Retkelle osallistuvalla lapsella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan-/tapaturmavakuutus.

Ilmoittaudu tästä linkistä: https://forms.gle/VmaE39t2quCfqpAC7

Koronainfo: leirien-hygieniasuositukset-2020-covid-19-1