Neuvontapalvelut

Koska Aisti ry on täysin vapaaehtoisvoimin toimiva yhdistys, me emme voi tarjota yksilöllistä puhelinapua. Jos kuitenkin tarvitset henkilökohtaista neuvontaa, kattojärjestömme Autismiliitto ja ADHD-liitto tarjoavat neuvontapalveluita puhelimitse ja chatin välityksellä. Neuvontapalvelu on tarkoitettu sekä yksityishenkilöille että ammattilaisille.

Autismiliiton puhelinneuvonta toimii maanantaista torstaihin klo 12–15 numerossa 050 467 3130. Neuvontapalveluun ei voi lähettää tekstiviestejä. Suomenkielisen palvelun lisäksi Autismiliiton puhelinneuvonta tarjoaa englanninkielistä neuvontaa torstaisin yllä olevassa numerossa.
Autismiliitto tarjoaa neuvontapalvelua myös chatin välityksellä. Lisätietoa chat-neuvonnasta löydät Autismiliiton sivuilta.
Voit myös lähestyä Autismiliiton neuvontapalvelua sähköpostitse osoitteeseen neuvontapalvelu@autismiliitto.fi. Neuvontapalvelun sähköposti vastaa myös englannin- ja ruotsinkielisiin tiedusteluihin.

ADHD-liiton puhelinneuvonta toimii keskiviikkoisin ja torstaisin kello 9–11 numerossa 040 506 0909.
ADHD-liitto tarjoaa anonyymia neuvontaa chatin kautta. Chat-neuvonta on auki maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin kello 13–15. Yksilöllisen chat-neuvonnan lisäksi ADHD-liitto järjestää teemallisia ryhmächatteja. Lisätietoja ADHD-liiton sivuilta.