Opinnäytetyökysely autismikirjon lasten ja nuorten harrastuksista Turun seudulla

Kysely on suljettu, kiitos vastaajille.

Hei,

Olemme Turun ammattikorkeakoulun sosionomiopiskelijoita, ja teemme opinnäytetyömme autismikirjon lasten harrastustoiminnasta Turun seudulla. Toteutamme opinnäytetyömme toimeksiantona Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:lle. Kyselymme tarkoituksena on selvittää, vastaako nykyinen erityislapsille suunnattu harrastustarjonta kysyntää ja toteutuuko harrastustoiminta autismikirjon toiveiden mukaisesti. Lisäksi pyrimme tuomaan ilmi mahdollisia kehittämisen tarpeita kunnille ja järjestöille. Opinnäytetyömme tavoitteena on saada autismikirjon ääni kuuluviin ja parantaa osallisuutta heitä koskevassa päätöksenteossa.

Webropol-kyselyn tarkoituksena on kerätä Aistin ry:n jäsenten ja seuraajien kokemuksia ja mielipiteitä autismikirjon lasten harrastustoiminnasta Turun seudulla. Kyselylomake on suunnattu 5–18-vuotiaiden lasten ja nuorten vanhemmille sekä heidän lapsilleen. Kysely on avoinna 1.6.2024-1.7.2024.

Pääset kyselyyn alareunan QR-koodista tai tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/C1F0C02C221EAE2B

Kyselylomakkeeseen vastaaminen on anonyymia ja vapaaehtoista, ja käsittelemme saamamme vastaukset luottamuksellisesti ja salassapitovelvollisuuksien mukaisesti.  Kyselyyn vastaajia ei voida yksilöidä ja alkuperäiset vastaukset poistetaan opinnäytetyön valmistuttua. Valmis opinnäytetyö tallennetaan ammattikorkeakoulujen Theseus-tietokantaan. Opinnäytetyön voi lukea myös Aisti ry:n sivuilta sen valmistuttua.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä liittyen kyselyyn tai opinnäytetyöhömme, voit ottaa meihin yhteyttä. Yhteystietomme löytyvät alta. Sydämellinen kiitos ajastasi!

Anna Eronen, anna.-.eronen@edu.turkuamk.fi

Sanna Tomukorpi,  sanna.tomukorpi@edu.turkuamk.fi