Aistijooga

Anne Suvia on käynnistämässä odotettua uutta harrastustoimintaa neurokirjon lapsille ja kannattaa tutustua!

Aika 16.11 – 14.12.2021 klo 16-16.45

Paikka: Kähärin koulun sali, Pietari Valdinkatu 14

Hinta 30 eur

Aistijooga on helppoa, turvallista, selkeää ja sopivasti aisteja stimuloivaa koko kehon harjoitusta. Tunnilla pyritään voimaannutaviin harjoituksiin, jossa huomioidaan yksilön vahvuudet sekä kehitetään kehon että mielen taitoja unohtamatta hengittämisen rauhoittavaa vaikutusta. Tunti on tarkoitettu alakouluikäisille lapsille. Vanhempi voi tulla mukaan lapsen kanssa joogaamaan maksutta. Mukaan pääsee korkeintaan 12 henkeä.

Ohjaajana toimii ylemmän tason joogaopettaja, mindfulness ohjaaja sekä neuropsykiatrinen valmentaja Anne Suvia. Ilmoittautumiset puhelimitse 044 295 5639 tai sähköpostilla annsuv@outlook.com 9.11 mennessä.

Ps. Aistijooga ei nimestä huolimatta ole Aistin omaa toimintaa ja me Aistissa tuetaan enemmän kuin mielellämme yhdistyksen kohderyhmälle suunnattua toimintaa mm. tiedottamalla toiminnasta meidän kanavilla.