Aistin kesäpäivä Oriniemen partiomajalla 29.6.

Aisti ry järjestää kesäpäivän Oriniemen partiomajalla lauantaina 29.6. klo 12–17. Partiomaja sijaitsee Hirvensalossa osoitteessa Ukko Suden tie 20, lähelle pääsee busseilla 50 ja 51 ja pysäkiltä on noin 700 metrin kävelymatka.

Oriniemessä on mahdollisuus saunoa, grillata, uida ja nauttia kauniista kesäpäivästä. Aisti ry tarjoaa grillattavaa sekä kahvia, teetä ja mehua, muita eväitä voi ottaa itse. Saunomis- ja uimatarvikkeet on hyvä myös olla mukana, halutessaan voi myös tuoda esim. pihapelejä!

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille Aisti ry:n jäsenille perheineen. Paikalla on myös Aistin hallituksen jäseniä ja työntekijöitä, joilta voi kysellä toiminnasta ja kertoa ideoita. Lapset ovat paikalla vanhempiensa / huoltajiensa vastuulla!

Ilmoittaudu tästä mielellään 25.6. mennessä, jotta osaamme varata riittävästi tarjottavaa.