Autistilasten vanhempien vertaistukiryhmä

Vertaistukiryhmään ovat tervetulleita kaikki autismikirjon lasten vanhemmat, jotka kaipaavat keskustelua vertaisten kanssa ja joilla on oma kokemus autismikirjon lapsen vanhemmuudesta. Ryhmään voit osallistua, vaikka diagnoosiprosessi olisi vielä kesken tai vasta alkamassa. Ryhmässä muun muassa keskustellaan arjen sattumuksista ja jaetaan vinkkejä arjen haasteisiin.

Missä ja milloin?

Tapaamiset järjestetään Aistin toimistolla Lounatuulet Yhteisötalon 2. kerroksessa osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33 (huone numero 202).

Syksy 2024:

ti 15.10. klo 17.30–19

Ilmoittautuminen

Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua, ja voit tulla ryhmään juuri silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Lisätietoa

Ryhmän ohjaaja: Maria Pere

Kysyttävää? Ota yhteyttä: vertaistuki @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)