Jäseneksi

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry on Autismi- ja Aspergerliiton jäsen, ja vuoden 2013 alusta myös ADHD-liiton jäsen. Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n jäsenmaksu vuodelle 2016 on 30e ja se sisältää joko Autismi- tai ADHD-lehden. Mikäli toivoisit saavasi molemmat lehdet jäsenmaksu on 40e.  Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki henkilöt, joita toimintamme kiinnostaa yksilöistä ja perheistä ammattilaisiin.

Täytä kentät (kaikki pakollisia) ja paina Lähetä-painiketta. Sen jälkeen lomakkeen alareunaan ilmestyy laatikko, joka kertoo viestin saapuneen meille. Jos näin ei tapahdu, ole ystävällinen ja kokeile lähettää lomake uudestaan tai lähetä samat tiedot meille sähköpostilla (aistiyhdistys @ aistiyhdistys.fi). Sinulle vastataan kahden viikon kuluessa sähköpostilla, jossa saat viitenumeron jäsenmaksun maksamista varten. Maksettuasi saat postia ja sinut liitetään jäseneksi kahden viikon kuluessa. Viitenumero on samalla jäsennumerosi, ja sillä voit maksaa jäsenmaksusi myös jatkossa.

Aisti on myös Facebookissa, joka toimii yhtenä tiedotuskanavanamme verkkosivujen ja sähköpostin ohella. Toiminnan sisältöön ja laatuun voi jokainen vaikuttaa osallistumalla yhdistyksen toiminnan suunnitteluun ja toteutukseen esimerkiksi perhepäivissä, vertaistukiryhmissä tai internetissä.

Täytä yhteystietosi: