Jäseneksi

Liity sinäkin Turun seudun Autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n jäseneksi ja tule mukaan iloiseen joukkoomme!

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry on Autismi- ja Aspergerliiton jäsen, ja vuoden 2013 alusta myös ADHD-liiton jäsen ja jokainen Aisti ry:n jäsen liitetään myös jomman kumman tai molempien kattojärjestöjen jäseneksi, jolloin pääset nauttimaan myös liittojen tarjoamista eduista. Aisti ry:n jäsenenä saat mm. seuraavia etuja:

• Autismi- ja Aspergerliiton tai ADHD-liiton jäsenyyden ja lehden valintasi mukaan. Jos haluat molemmat, lisämaksu on 10 €
  • pääset osallistumaan tapahtumiimme ja koulutuksiimme edullisempaan jäsenhintaan
  • harrastusryhmissä maksat edullisemman jäsenhinnan
  • voit ostaa päiväkirjavihkon alennettuun hintaan

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n jäsenmaksu vuodelle 2018 on 30e ja se sisältää joko Autismi- tai ADHD-lehden. Mikäli toivoisit saavasi molemmat lehdet jäsenmaksu on 40e.  Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki henkilöt, joita toimintamme kiinnostaa yksilöistä ja perheistä ammattilaisiin.

Liittyäksesi Aistiin täytä alla oleva lomake. Täyttöohje löytyy sivun lopusta.

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n rekisteriseloste. Huomaa, ettei lehteä ei voi lähettää ilman osoitetietojen luovutusta.

TÄYTTÖOHJE:

Täytä kentät (kaikki pakollisia) ja paina Lähetä-painiketta. Sen jälkeen lomakkeen alareunaan ilmestyy laatikko, joka kertoo viestin saapuneen meille. Jos näin ei tapahdu, ole ystävällinen ja kokeile lähettää lomake uudestaan tai lähetä samat tiedot meille sähköpostilla (aistiyhdistys @ aistiyhdistys.fi). Sinulle vastataan kahden viikon kuluessa sähköpostilla, jossa saat viitenumeron jäsenmaksun maksamista varten. Maksettuasi saat postia ja sinut liitetään jäseneksi kahden viikon kuluessa.