Kesäleirit 2020

Aisti ry järjestää ADHD-oireisille ja Asperger-lapsille kaksi kesäleiriä Turun Hirvensalossa Oriniemen partiomajalla. 22.-26.6.2020.

1.-5.-luokkalaisten lasten leiri 22.6.-24.6.2020 alkaa maanantaina ja loppuu keskiviikkona. 5.-luokkalaisten ja sitä vanhempien nuorten leiri 24.6.-26.6.2020 alkaa keskiviikkona ja päättyy perjantaina.

Leirillä lapset ja nuoret tutustuvat toisiinsa ja saavat tärkeää vertaiskokemusta. Toiminnallisissa pienryhmissä pyritään vahvistamaan vuorovaikutustaitoja ja selviytymään erilaisista sosiaalisista tilanteista. Yöpyminen on kokemus kohti itsenäisempää toimintaa. Leirin ohjelmassa on mukavaa yhdessäoloa, ulkoilua, pelailua, luonnossa liikkumista sekä uimista ja saunomista.

Leirin hinta on 95€ Aistin jäsenille ja 160€ ei-jäsenille. Leirin lasku lähetetään sähköpostitse ennen leiriä ja se tulee maksaa ennen leirin alkua. Leirimaksua ei palauteta. Sairastapauksissa yms. kannattaa olla yhteydessä omaan vakuutusyhtiöön korvauksesta.

Leiristä vastaa Karoliina Polvi ja riittävä määrä ohjaajia.

Mikäli lapsi tai nuori tarvitsee leirillä henkilökohtaista apua ja ohjausta, hänellä tulee olla mukana oma avustaja. Leirille osallistuvalla lapsella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan-/tapaturmavakuutus.

Leirien osallistujamäärää on rajoitetaan ja toiminta keskitetään ulkotiloihin kuten aikaisempinakin vuosina. Molempien leirien ajan noudatetaan annettuja hygienia ohjeistuksia ja valvotaan turvavälejä. Erityistä huomiota kiinnitetään ruokailujen turvalliseen järjestämiseen.
Leireille ei ehdottomasti saa osallistua sairaana ja leirin aikana sairastuvat poistetaan leiriltä. Korostamme, että jokaisen osallistujan vanhemmat sallivat lapsensa osallistumisen omalla vastuullaan. Mikäli lapsi/nuori itse tai hänen läheisensä kuuluu riskiryhmään niin osallistumista ei tietenkään suositella.

Pienempien kesäleiri:

1.-5.-luokkalaisten ADHD- ja Asperger-lapsien leiri Turun Hirvensalossa Oriniemen partiomajalla 22.-24.6.2020. Leiri alkaa maanantaina ja päättyy keskiviikkona. Pienempien leiri-ilmoittautuminen: https://forms.gle/9HTZNJqBfbTELe2PA

Isompien kesäleiri:

5.-luokkalaisten ja sitä vanhempien ADHD- ja As-lapsien kesäleiri Turun Hirvensalossa Oriniemen partiomajalla 24.-26.6.2020. Leiri alkaa keskiviikkona ja päättyy perjantaina. Isompien ilmoittautuminen: https://forms.gle/zk2gdWFrZ8FizFzJ6

Oriniemen partiomajaan pääset tutustumaan partiomajan omilla sivuilla: http://partiomaja.kotisivukone.com

Huom! Jokainen lapsi tai nuori osallistuu Covid-19 -epidemian aikana leirille huoltajansa vastuulla ja huoltajan tulee varmistua, että lapsi/nuori tuntee ja hallitsee vallitsevat hygieniaohjeet. Leirin hygieniaohjeistus vastaa Turun kaupungin, valtioneuvoston ja THLn ohjeistuksia.

Lue hygieniaohjeistuksesta lisää tästä:

Hauskaa ja aurinkoista leirikesää!