Autismikirjon nuorten toimintatiistait

Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho on suunnattu noin 15-30 -vuotiaille henkilökohtaista tukea tarvitseville autismikirjon nuorille. Ryhmä kokoontuu syksyn 2016 ja kevään 2017 aikana joka kolmas viikko, pääsääntöisesti tiistai-iltaisin, mutta myös viikonloppuisin. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaa Katri Rannikko avustajineen. Osallistumismaksu on 50 e Aistin jäsenille ja 100 e ei-jäsenille, lisäksi pieni osa ryhmän toiminnoista on omakustanteisia. Ryhmään voi mielellään osallistua myös oman tutun avustajan kanssa.

Ryhmä aloittaa toimintansa tiistaina 8.11.2016 ja kokoontuu sen jälkeen noin joka toinen viikko. Ryhmään valitaan 6-8 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan. Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta. Ryhmään otetaan vielä keväällä 2017 uusia osallistujia! Toimi nopeasti ja ilmoittaudu nyt!