Erityisnuorten kauhu- ja fantasiapainotteinen sanataidekurssi

Turun sanataideyhdistyksen ja Aisti ry:n yhteistyössä järjestämä kauhu- ja fantasiapainotteinen sanataidekurssi saa kolmannen kerran jatkoa! Kurssilla kirjoitetaan omia kauhu- ja fantasia-aiheisia tekstejä. Kurssille voi ilmoittautua, vaikkei olisi ollut aiemmin mukana ryhmässä.

Kurssin aikana kirjoitetuista teksteistä kootaan antologia.

Kurssipidetään etänä Zoomissa koronatilanteen vuoksi. Kurssi alkaa 17.2.2022 klo 17.30-19.00 ja pidetään joka toinen torstai. Viimeinen kurssikerta on 14.4.2022.

Kurssi on suunnattu erityisnuorille ja mukaan mahtuu 8 ensimmäiseksi ilmoittautunutta nuorta. Ohjeet lähetetään sähköpostitse ennen kurssin alkua. Vetäjinä toimivat erityisopettaja ja sanataideohjaaja Satu Mäkinen sekä sanataideohjaaja Hanna Dufva.

Hinta on 20 euroa.

ILMOITTAUDU KURSSILLE VIIMEISTÄÄN 15.2.2022! Lisätietoja kurssista saat sähköpostitse aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi. Ilmoittaudu tämän linkin kautta: https://forms.gle/FDP6nxjTSRgPb4FR6.

Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain kurssista tiedottamiseen sekä laskuttamiseen eikä lomakkeen tietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Tiedot hävitetään laskutuksen jälkeen.

Osallistujan ja/tai osallistujan huoltajan tulee huomioida, että kerhotoimintaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Kurssitapaamisiin ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti kurssitoimintaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ohjaajat muistuttavat ohjeista.
Kurssilaisille suositellaan maskin käyttöä.