Löydä ystävä -autismikirjon nuorten ohjatut vertais- ja harrastetapaamiset!

Löydä ystävä -tapaamiset on suunnattu noin 15-20 -vuotiaille autismikirjon nuorille. Kerhossa vietetään aikaa rennosti pelaillen, kokkaillen, askarrellen. Keväällä on luvassa myös kaksi teemakertaa, jolloin lähdetään tutustumaan yhdessä sovittuun harrastepaikkaan lähiseudulle (esim. keilailuun, trampoliinihyppyihin, tutustuminen yhdessä valittuun museoon). Ryhmässä kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaavat Katariina Kyy ja vertaisohjaaja Mikael Tuominen.

Kevätkauden 2022 tapaamiset

Tapaamiset toteutuvat parillisten viikkojen torstaisin 27.1. alkaen.

Löydä ystävä -tapaamisten kevätkauden hinta on jäsenille 60€ ja ei-jäsenille 100€. Maksu käsittää koko kevätkauden tapaamiset. Kahden erillisen teemakerran mahdolliset ruokailut, pääsyliput yms. ovat omakustanteisia.

Toimintaan liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä ja maskin käyttöä suositellaan vahvasti. Kerhotapaamisiin ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti kerhotoimintaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Kerhonohjaajat muistuttavat ohjeista.  Pandemiatilanne voi aiheuttaa suunniteltuihin tapaamisiin muutoksia, joista ohjaajat tiedottavat osallistujia erikseen.

Ilmoittaudu mukaan kerhoon alla tai linkillä https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJ6PS3ax_y3zu8qK_kl8PjNDtGVnBCuXWEDofml_Hk0SSVeQ/viewform?usp=sf_link:

Ilmoittautuneisiin ollaan yhteydessä sähköpostitse.