Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho

Autismikirjon nuorten toimintatorstait jatkuvat!

Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho on suunnattu noin 15-20 -vuotiaille autismikirjon nuorille. Ryhmä kokoontuu syksyn 2017 ja kevään 2018 aikana joka toinen viikko, pääsääntöisesti torstai-iltaisin. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaavat Karoliina Polvi ja Päivi Laurila sekä mukana on myös vertaisohjaaja Mikael Tuominen.

Osallistumismaksu on 50 € Aistin jäsenille ja 100 € ei-jäsenille, lisäksi osa ryhmän toiminnoista on omakustanteisia.

Ryhmä aloittaa toimintansa torstaina 28.9.2017 ja kokoontuu sen jälkeen joka toinen viikko. Ryhmään valitaan 8-10 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan.

Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta, viimeinen ilmoittautumispäivä on 21.9.2017, ryhmään valituille lähetetään sähköpostilla kirje syksyn toiminnasta viikon 39 alussa.

Ilmoittautumislinkki: