Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerhot

Autismikirjon nuorten toimintatorstait jatkuvat!

Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho on suunnattu noin 15-20 -vuotiaille autismikirjon nuorille. Ryhmä kokoontuu syksyn 2019 ja kevään 2020 aikana joka toinen viikko, pääsääntöisesti torstai-iltaisin. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, trampoliinihyppyihin, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaavat Karoliina Polvi, Tekla Mirala ja vertaisohjaaja Mikael Tuominen.

Osallistumismaksu on 60 € Aistin jäsenille ja 120 € ei-jäsenille, lisäksi osa ryhmän toiminnoista on omakustanteisia. Maksu käsittää koko lukuvuoden tapaamiset. Alle 10e arvoiset sisäänpääsymaksut yms sisältyvät vuosimaksuun, tämän summan ylittävät ruokailut, pääsyliput yms ovat omakustanteisia. Suunnittelussa huomioidaan ettei näitä kuluja tule kuin harvoin.

Ryhmä aloittaa toimintansa torstaina 26.9.2019 ja kokoontuu sen jälkeen joka toinen viikko. Syksyn viimeinen tapaaminen on 19.12.2019. Ryhmään valitaan 8-10 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan kolmannesta osallistumiskerrasta eteenpäin.

Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta, viimeinen ilmoittautumispäivä on 24.9.2019, ryhmään valituille lähetetään sähköpostilla kirje syksyn toiminnasta.

Ilmoittautumislinkki: https://forms.gle/wMbahfUPqXRAxg217

Uutena kerhona aloittaa
ADHD-oireisten nuorten toimintatorstait!

Syksyllä 2019 starttaa ensimmäistä kertaa yli 12-vuotiaille ADHD-oireisille nuorille suunnattu Löydä itsellesi ystävä ja harrastus -vertaiskerho. Ryhmä kokoontuu syksyn 2019 ja kevään 2020 aikana joka toinen viikko, pääsääntöisesti torstai-iltaisin. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, trampoliinihyppyihin, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan nuoria osallistumaan aktiivisesti ryhmän toiminnan suunnitteluun. Ryhmää ohjaavat Karoliina Polvi ja Tekla Mirala.

Ryhmä aloittaa toimintansa torstaina 3.10.2019 ja kokoontuu sen jälkeen joka toinen viikko. Syksyn viimeinen tapaaminen on 12.12.2019. Ryhmään valitaan 8-10 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan kolmannesta osallistumiskerrasta eteenpäin.

Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta, viimeinen ilmoittautumispäivä on 1.10.2019, ryhmään valituille lähetetään sähköpostilla kirje syksyn toiminnasta.

Ilmoittautumislinkki: https://forms.gle/pmeyVwzpk4jfB4nx8