Uintitekniikkaryhmä autismikirjon ja Asperger- lapsille ja nuorille

Aika ilmoittautua Aistin autismikirjon ja Asperger-lasten ja nuorten syksyn uinnin tekniikkaryhmään! Syksyn uimakausi alkaa If-hallissa (Puolalankatu 5, Turku) torstaina 7.9. ja päättyy 14.12. Uintiryhmät kokoontuvat syksyn kuluessa 14 kertaa, uintia ei järjestetä koulujen syyslomalla 19.10.

Tekniikkaryhmä kokoontuu yläaulassa klo 19.30, uintiaika 19.45 – 20.30.

Aistin uintiryhmien ohjaajat ovat tällä kaudella Katri Rannikko, Kaisa Liesmäki ja Elina Loponen. Ohjaajien lisäksi erityisuintiavustajana toimii Raija Kajarila. Uintiryhmiin kuljetaan ja osallistutaan omalla vastuulla. Jokaisella uimarilla tulee olla tarkoituksenmukainen ja voimassa oleva tapaturma- tai vapaa-ajanvakuutus.

Kausimaksu Aistin jäsenille on 100 euroa, muille 150 euroa. Laskutus tapahtuu uimakauden alkupuolella sähköpostitse. Jos uintiharrastus ei tunnukaan omalta, pyydämme huoltajaa ottamaan yhteyttä ensimmäisen uintikerran jälkeen. Toisen uintikerran jälkeisistä keskeytyksistä veloitamme koko kurssimaksun. Näin takaamme uintiryhmien jatkumisen koko syksyn ajan.

Jos lapsi tai nuori tarvitsee uintiryhmään oman avustajan, perhe huolehtii avustajan hankkimisesta. Uimaopettaja arvioi tarvittaessa lapsen avustajatarpeen, altaan syvyys on 140cm. Henkilökohtaisen avustajan osallistuminen uintiryhmään on maksutonta. Huomatkaa, että uimarinne voi tarvita apua myös pukuhuoneessa ja siirtymisissä, jossa on yhtä aikaa useampia uimareita.

Ilmoittautuminen 31.8. mennessä oheisesta linkistä. Saat viikon kuluessa vahvistuksen osallistumisestasi. Ennen uimakauden alkua saat infokirjeen sähköpostitse.

Nähdään altaassa!

Ilmoittautumislinkki tekniikkaryhmään: https://goo.gl/forms/B63JJe7JdQR53OsK2