Mikä ihmeen autismikirjo?

Mikä ihmeen autismikirjo? -tietoillat

Mikä ihmeen autismikirjo? -perustietoillat tarjoavat peruspaketin autismikirjosta. Illat sopivat erinomaisesti autismikirjon henkilöiden läheisille ja ammattilaisille, jotka kohtaavat autismikirjon henkilöitä työssään. Tietoilta tarjoaa jokaiselle myös lisää työkaluja toisten ihmisten kohtaamiseen ja ymmärtämiseen mm. kouluissa, työpaikoilla ja harrastuksissa.

Mikä ihmeen autismikirjo? -tietoiltoja järjestetään säännöllisesti neljä kertaa vuodessa ja ne ovat kaikki sisällöltään samanlaisia.

Kaikki Aisti ry:n perustietoillat ovat maksuttomia.

Syksyn 2021 seuraava tietoilta on 30.8. klo 17:30-19:30 verkkokoulutuksena zoomissa.

Ilmoittaudu elokuun (30.8.2021) iltaan tästä 29.8.2021 mennessä:

Ilmoittautuneille lähetetään linkki koulutukseen viimeistään 30.8. klo 12 mennessä. Huom! Linkit on lähetetty 30.8. klo 10.51. Jos olet ilmoittautunut muttet ole saanut postia niin tarkista ensin roskaposti ja ole tarvittaessa yhteydessä aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

Vuoden 2021 viimeinen tietoilta on 26.10.2021 klo 17:30-19:30 koronatilanteen niin salliessa pitkästä aikaa lähikoulutuksena Lounatuulet Yhteisötalon Pihlaja-salissa (Läntinen Pitkäkatu 33)