Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutukset 2022

tiistaina 25.1.2022 ja maanantaina 11.4.2022 klo 18-20 HUOMIO! 28.3.2022 koulutus siirrettiin uuteen ajankohtaan sairastapauksen vuoksi.

Verkkokoulutukset järjestetään Zoomin välityksellä ja osallistumislinkki lähetetään viimeistään koulutuspäivänä klo 12 mennessä.

Ilmoittaudu verkkokoulutuksiin tästä linkistä: https://forms.gle/RdMooJRH1RUPiMyTA

Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutukset tarjoavat peruspaketin autismikirjosta. Koulutus sopii erinomaisesti autismikirjon henkilöiden läheisille ja ammattilaisille, jotka kohtaavat autismikirjon henkilöitä työssään. Koulutus tarjoaa jokaiselle myös uusia näkökulmia toisten ihmisten kohtaamiseen ja ymmärtämiseen mm. kouluissa, työpaikoilla ja harrastuksissa.

Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutuksia järjestetään säännöllisesti neljä kertaa vuodessa ja ne ovat kaikki sisällöltään samanlaisia. Nämä verkkokoulutukset ovat maksuttomia eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Voit tilata tämän koulutuksen myös omaan työyhteisöösi. Kysy tarjousta lähettämällä sähköpostia rahastonhoitaja@aistiyhdistys.fi

Mikä ihmeen autismikirjo? -tietoilta järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.