AD(H)D-henkilöiden puolisoiden vertaistukiryhmä

AD(H)D-oireisten henkilöiden oireettomille puolisoille tarkoitettu vertaistukiryhmä jatkaa tapaamisiaan! Ryhmään ovat tervetulleita kaikki sellaiset henkilöt, joilla on ADHD- tai ADD-puoliso, mutta jotka ovat itse oireettomia. Ryhmässä keskustellaan niistä arjen haasteista, mitä ADHD tuo mukanaan parisuhteeseen. Kokoontumiset pidetään Lounatuulet Yhteisötalossa, osoitteessa Läntinen pitkäkatu 33. Mahdolliset tiedustelut sähköpostitse osoitteeseen aistiyhdistys @ aistiyhdistys.fi.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

2021 kevään tapaamisajat klo 18.00-20.00 seuravina päivinä:

torstaina 14.1.
keskiviikkona 17.2.
tiistaina 16.3. PERUTTU SULKUTILAN VUOKSI!
maanantaina 12.4. PERUTTU SULKUTILAN VUOKSI!
torstaina 20.5.
keskiviikkona 16.6.
tiistaina 13.7.
maanantaina 16.8.
torstaina 16.9.
torstaina 14.10.
keskiviikkona 17.11.
tiistaina 14.12.

Ohjaajat: Maria Lehtonen ja Tarja Lehtonen

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Kaikki vertaistuki-illaan osallistujat täyttävät tilaisuudessa yhteystietolomakeen (nimi + puhnro), joka kerätään suljettuun kirjekuoreen. Tietoja säilytetään lukitussa kaapissa kunnes se tuhotaan tietosuojaroskana viimeistään neljä (4) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.