AD(H)D-henkilöiden puolisoiden vertaistukiryhmä

AD(H)D-oireisten henkilöiden oireettomille puolisoille tarkoitettu vertaistukiryhmä jatkaa tapaamisiaan! Ryhmään ovat tervetulleita kaikki sellaiset henkilöt, joilla on ADHD- tai ADD-puoliso, mutta jotka ovat itse oireettomia. Ryhmässä keskustellaan niistä arjen haasteista, mitä ADHD tuo mukanaan parisuhteeseen. Kokoontumiset pidetään Lounatuulet Yhteisötalossa, osoitteessa Läntinen pitkäkatu 33. Mahdolliset tiedustelut sähköpostitse osoitteeseen aistiyhdistys @ aistiyhdistys.fi.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

2021 syksyn tapaamisajat klo 18.00-20.00 seuravina päivinä:

torstaina 16.9.
torstaina 14.10.
keskiviikkona 17.11.
tiistaina 14.12.

Ohjaajat: Maria Lehtonen ja Tarja Lehtonen

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Kaikki vertaistuki-illaan osallistujat täyttävät tilaisuudessa yhteystietolomakeen (nimi + puhnro), joka kerätään suljettuun kirjekuoreen. Tietoja säilytetään lukitussa kaapissa kunnes se tuhotaan tietosuojaroskana viimeistään neljä (4) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.