ADHD-lasten ja -nuorten perheiden vertaistukiryhmä

ADHD-lasten ja -nuorten perheiden vertaistukiryhmän tapaamiset jatkuvat syksyllä 2020! Kokoonnumme Aistin tiloissa, Lounatuulet Yhteisötalossa, osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33.  Facebookissa tapaamme ryhmässä nimeltä ADHD-lasten ja nuorten perheiden vertaistukiryhmä. Ryhmä on suljettu ja ulkopuoliset eivät voi nähdä keskusteluita.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

Tapaamiset ovat aina klo 17.30-19.30. SYKSYN 2020 tapaamiset

to 27.8.2020
to 1.10.2020
ti 27.10.2020
ti 17.11.2020

Ryhmään voi tulla ilmoittautumatta eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.
Lämpimästi tervetuloa!

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Kaikki vertaistuki-illaan osallistujat täyttävät tilaisuudessa yhteystietolomakeen (nimi + puhnro), joka kerätään suljettuun kirjekuoreen. Tietoja säilytetään lukitussa kaapissa kunnes se tuhotaan tietosuojaroskana viimeistään neljä (4) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.

Ryhmän ohjaajat – Anu Rantanen ja Hanna-Maija Lehtonen