Autismikirjon lasten ja nuorten vanhempien vertaistukiryhmä

Ryhmä on tarkoitettu autismikirjon lasten ja nuorten vanhemmille vertaistukifoorumiksi. Tapaamme yleensä Aistin omassa tilassa Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2.krs). Facebookissa tapaamme ryhmässä nimeltä Autismin kirjon henkilöiden ja perheiden vertaistukiryhmä Turku – Aisti ja siinä on nimensä veroisesti mukana on myös autismikirjon henkilöitä antamassa perspektiiviä. Ryhmä on suljettu (jäsenet hyväksytään yksitellen) ja ulkopuoliset eivät voi nähdä keskusteluita. Keskustelut netissä ja vertaisilloissa ovat vilkkaita ja yleensä kysymykseen kuin kysymykseen on vastaus löytynyt.  Jaettu suru on puolikas suru ja jaettu ilo on moninkertainen! Tule viihtymään vertaistesi seuraan.

SYKSYN 2019 tapaamiset klo 17:30-19:30

28.8. Illassa mukana autismiohjaaja Kirsi Vainio.
24.9.
15.10. Vammaiskortti – mikä, mistä, kenelle? Lisäksi keskustelua päivänpolttavista aiheista!
6.11. Kuvapaja ja kuvanvaihtori – tule askartelemaan kuvakortteja ja/tai tuo tarpeettomat kuvasi mukanasi ja ota uusia tilalle! Mahdollisuus tulostaa BoardMaker -kuvia, luoda ohjelman avulla struktuureja ja laminoida. Kokoontumisaika poikkeuksellisesti klo 17-20
4.12.

Ryhmän ohjaajat – Ruut Holmberg, Riikka Kiilo, Riitta Nykänen ja Hannah Salonen