Autismikirjon lasten ja nuorten vanhempien vertaistukiryhmä

Ryhmä on tarkoitettu autismikirjon lasten ja nuorten vanhemmille vertaistukifoorumiksi. Tapaamme yleensä Aistin omassa tilassa Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2.krs). Facebookissa tapaamme ryhmässä nimeltä Autismin kirjon henkilöiden ja perheiden vertaistukiryhmä Turku – Aisti ja siinä on nimensä veroisesti mukana on myös autismikirjon henkilöitä antamassa perspektiiviä. Ryhmä on suljettu (jäsenet hyväksytään yksitellen) ja ulkopuoliset eivät voi nähdä keskusteluita. Keskustelut netissä ja vertaisilloissa ovat vilkkaita ja yleensä kysymykseen kuin kysymykseen on vastaus löytynyt.  Jaettu suru on puolikas suru ja jaettu ilo on moninkertainen! Tule viihtymään vertaistesi seuraan.

Autismikirjon lasten ja nuorten vanhempien vertaistukiryhmän syksyn 2018 tapaamiset klo 17.30-19.30

21.8.2018
11.9.2018 Aiheena Autismikirjon diagnoosi – Miten elämä muuttuu vai muuttuko se?
8.10.2018
6.11.2018 Keskustelua mielen päällä olevista aiheista ja kevään vertaistukikertojen suunnittelua yhdessä.
3.12.2018 Pikkujoulut – jouluista herkuttelua ja parasta seuraa. Aisti tarjoaa glögiä, kahvia, teetä ja pipareita, Riikka homejuustoa ja muiden ilmoituksia nyyttärituomisesta odotellaan. Nyyttäreiden johdosta otetaan kerrankin ilmoittautumisia vastaan ettei tulisi samoja syömisiä kauheasti > kohtuus kaikessa. Mukaan voi myös ottaa noin 5 euron lahjan, jos haluaa osallistua lahjojen vaihtoon!
Ilmoittaudu tästä linkistä: https://goo.gl/forms/opQfr4pNQ5AOaZm63

Tervetuloa uudet ja vanhat tutut!

KEVÄÄN 2019 tapaamiset klo 17:30-19:30

ke 16.1.
ke 13.2.
ti 12.3.