Nepsyopiskelijoiden vertaistukiryhmä

Nepsyopiskelijoiden avoin vertaistukiryhmä on tarkoitettu kaikille korkeakouluopiskelijoille, jotka tunnistavat neuropsykiatrisia piirteitä (autismikirjo, ADHD, Tourette) itsessään (diagnoosia ei tarvita!) ja jotka ajattelevat, että ryhmän tuesta voisi olla apua ja iloa opintoihin ja vapaa-aikaan. Ryhmässä  jutellaan viimeisimmistä omista opiskeluun ja opiskelijaelämään liittyvistä asioista ja ideoidaan yhdessä opiskelun sujumista helpottavia keinoja.

Voit tutustua ryhmän sääntöihin tästä:

Ryhmää ohjaa Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n vertaistukiohjaaja. Lisätiedot: aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

Ryhmän seuraavat tapaamiset

to 25.2. Teemana arjen hallinta ja jaksaminen.

ke 17.3. Celia kirjaston palveluiden esittely, suunnittelijat Rebekka Laaksonen, Susanna Ylä-Havanka, Celia.

ti 6.4.

ke 28.4.

ti 18.5. Mukautusmahdollisuudet yliopisto-opinnoissa, mukana keskustelemassa esteettömyyssuunnittelija Paula Pietilä Turun yliopistosta.

klo 17:30-19:30 Zoom-videopalvelussa*.

Ilmoittaudu mukaan: https://forms.gle/Hoti7XBGvgjn1zjc8

* Osallistuaksesi tarvitset älypuhelimen, tabletin, kannettavan tai pöytätietokoneen ja nettiyhteyden. Osallistuminen ei edellytä sovelluksen lataamista ja tapaamiseen voi osallistua selaimen kautta, vaikka Zoom aktiivisesti sovelluksen latausta ehdottaakin. Jokainen osallistuja päättää asiasta itse.