Nepsyopiskelijoiden vertaistukiryhmä

Nepsyopiskelijoiden avoin vertaistukiryhmä on tarkoitettu kaikille korkeakouluopiskelijoille, jotka tunnistavat neuropsykiatrisia piirteitä (autismikirjo, ADHD, Tourette) itsessään (diagnoosia ei tarvita!) ja jotka ajattelevat, että ryhmän tuesta voisi olla apua ja iloa opintoihin ja vapaa-aikaan. Ryhmässä  jutellaan viimeisimmistä omista opiskeluun ja opiskelijaelämään liittyvistä asioista ja ideoidaan yhdessä opiskelun sujumista helpottavia keinoja.
Ryhmää ohjaa Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n vertaistukiohjaaja. Lisätiedot: aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

Ryhmän ensimmäinen tapaaminen on tiistaina 19.1.2021 klo 17:30-19:30 Zoom-videopalvelussa*.

Tapaamisessa- sovitaan ryhmän säännöistä
– pohditaan tapaamistiheyttä ja tapaamispaikkaa (Zoom, Teams, Discord, lähitapaamiset)
– ja tietenkin jutellaan viimeisimmistä omista opiskeluun ja opiskelijaelämään liittyvistä asioista ja ideoidaan yhdessä opiskelun sujumista helpottavia keinoja.

Ilmoittaudu mukaan suunnittelemaan: https://forms.gle/eyKbcLipdpBpKEik7

* Osallistuaksesi tarvitset älypuhelimen, tabletin, kannettavan tai pöytätietokoneen ja nettiyhteyden. Osallistuminen ei edellytä sovelluksen lataamista ja tapaamiseen voi osallistua selaimen kautta, vaikka Zoom aktiivisesti sovelluksen latausta ehdottaakin. Jokainen osallistuja päättää asiasta itse.