Neurologisesti epätyypillisten aikuisten -Omituisten otusten vertaistukiryhmä

Aloitamme keskiviikkona 22. heinäkuuta 2020 kokoontumiset Aisti ry:n toimistolla.

Toimimme toistaiseksi verkossa Discord-ohjelmiston avulla. Olemme valmiit ottamaan verkossa tapahtuvaan toimintaan uusia jäseniä sähköpostin kautta. Äänikeskustelu-palvelimelle pääsee liittymään sähköpostissa esitettyjen taustatietojen ja ohjaajan kanssa käydyn keskustelun jälkeen.

HUOMIO! Olemme virallisesti päättäneet aloittaa live-tapaamiset uudelleen 22.7 aina parillisten viikkojen keskiviikkoina, samaan tuttuun aikaan 17:30-19:30. Järjestämme edelleen nettitapaamisia parittomien viikkojen torstaina. Nettikeskusteluihin pääsee liittymään joko live-tapaamisissa tai sähköpostilla.

Ryhmä kokoontuu Aistin omassa tilassa Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2.krs) säännöllisesti joka toinen keskiviikko, parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 17.30-19:30.

Lisätiedot: omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

Ryhmään voivat tulla ilmoittautumatta kaikki, jotka kokevat olevansa autismi- tai neurokirjolla. Diagnoosia ei tarvita.

Ketään ei ryhmässä arvioida iän sukupuolen tai ulkonäön suhteen. Kuitenkin alin ikäraja 18v.

Tutustu kaikkiin Omituisten otusten toimintaohjeisiin tästä linkistä.

Täältä voit lukea, millaista on käydä Omituisissa ja mitä siellä tehdään: Omituisten ryhmä

Vertaisryhmän sisäinen viestintä tapahtuu ryhmäsähköpostien avulla. Sähköpostilistalle voi liittyä antamalla nimi ja sähköpostiosoite ryhmän ohjaajalle ryhmässä vieraillessa.

Ryhmää koskevat tiedustelut omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Ohjaajat Topi Huovinen, Teemu Huotari, Matias Griese ja Anssi Ovaskainen

Ryhmä on Suomen Autismikirjon Yhdistys ry:n ja Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n yhteisprojekti.