Neurologisesti epätyypillisten aikuisten -Omituisten otusten vertaistukiryhmä

Keskiviikkon 2. syyskuuta 2020 kokoontuminen Aisti ry:n toimistolla on PERUTTU ja koontumiset siirtyvät jälleen Discordiin myös parillisten viikkojen keskiviikkoina kunnes toisin ilmoitetaan.

Toimimme toistaiseksi verkossa Discord-ohjelmiston avulla. Olemme valmiit ottamaan verkossa tapahtuvaan toimintaan uusia jäseniä sähköpostin kautta omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi. Äänikeskustelu-palvelimelle pääsee liittymään sähköpostissa esitettyjen taustatietojen ja ohjaajan kanssa käydyn keskustelun jälkeen.

HUOMIO! Olemme virallisesti päättäneet jättää live-tapaamiset tauolle 2.9. alkaen ja tapaamiset siirtyvät Discordiin, jossa ne ovat aina parillisten viikkojen keskiviikkoina, samaan tuttuun aikaan 17:30-19:30. Järjestämme edelleen nettitapaamisia myös parittomien viikkojen torstaina. Nettikeskusteluihin pääsee liittymään sähköpostilla omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi

Ryhmä kokoontuu Aistin omassa tilassa Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2.krs) säännöllisesti joka toinen keskiviikko, parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 17.30-19:30.

Lisätiedot: omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

Ryhmään voivat tulla ilmoittautumatta kaikki, jotka kokevat olevansa autismi- tai neurokirjolla. Diagnoosia ei tarvita.

Ketään ei ryhmässä arvioida iän sukupuolen tai ulkonäön suhteen. Kuitenkin alin ikäraja 18v.

Tutustu kaikkiin Omituisten otusten toimintaohjeisiin tästä linkistä.

Täältä voit lukea, millaista on käydä Omituisissa ja mitä siellä tehdään: Omituisten ryhmä

Vertaisryhmän sisäinen viestintä tapahtuu ryhmäsähköpostien avulla. Sähköpostilistalle voi liittyä antamalla nimi ja sähköpostiosoite ryhmän ohjaajalle ryhmässä vieraillessa.

Ryhmää koskevat tiedustelut omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Ohjaajat Topi Huovinen, Teemu Huotari, Matias Griese ja Anssi Ovaskainen

Ryhmä on Suomen Autismikirjon Yhdistys ry:n ja Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n yhteisprojekti.