Toiminnallinen ADHD-aikuisten vertaistukiryhmä

ADHD-aikuisille suunnattu toiminnallinen vertaistukiryhmä. Tarkoitus on tehdä yhdessä kaikenlaista, kuten pelata erilaisia pelejä, tehdä retkiä jne. Kaikki ryhmän toiminnot pyritään pitämään maksuttomina, mutta mikäli niistä joudutaan perimään maksu, siitä ilmoitetaan etukäteen.

Retkipäiviä lukuun ottamatta ryhmä kokoontuu Aistin toimistolla, Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2. krs.) tai vaihtoehtoisesti jossain toisessa Lounatuulten tilassa. Tästäkin ilmoitetaan erikseen, kun vaihtoehtoinen paikka tiedetään. Ryhmä kokoontuu lauantaisin klo 16.00-18.00 ja marras-joulukuussa perjantaisin klo 18-20.

Ryhmään voi osallistua ilmoittautumatta eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

SYKSYN 2020 kokoontumisajat ovat:

Vko 33 la 15.8 16-18
Vko 37 la 12.9 16-18
Vko 43 la 24.10 16-18
Vko 46 pe 13.11 18-20
Vko 50 pe 11.12 18-20

Tervetuloa!

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Kaikki vertaistuki-illaan osallistujat täyttävät tilaisuudessa yhteystietolomakeen (nimi + puhnro), joka kerätään suljettuun kirjekuoreen. Tietoja säilytetään lukitussa kaapissa kunnes se tuhotaan tietosuojaroskana viimeistään neljä (4) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.

Ryhmän vetäjät: Susanna Airikka, Hantta Keränen ja Marko Mäkinen