Myyntituotteet

APUA ARKEEN AISTILTA!

Aisti ry on julkaissut syksyllä 2014 päiväkirjavihon, joka soveltuu kieli-, hahmotus- ja tarkkaavaisuushäiriöisten sekä autismikirjon lasten ja nuorten ajanhahmotuksen ja kommunikaation tueksi. Myös afasiaan sairastuneet henkilöt voivat hyötyä vihon käyttämisestä. Vihon toinen painos julkaistiin huhtikuussa 2015.

A4-kokoisessa vihossa 52 viikkoa (112 sivua) ja voit aloittaa sen käyttämisen koska tahansa, lisäät vain päivämäärät. Vihkoon voit ennakoida tulevia tapahtumia, piirtää ja liimata kuvia jo tapahtuneista asioista. Vihon kannet on kirkaslaminoitu ja vihon sivut ovat normaalia tukevampaa paperia (90g/m2).  Mikäli vihkoa kuljetetaan paljon esim. repussa suosittelemme päällystämistä kontaktimuovilla.

Tällä hetkellä on saatavilla vain II-laatuisia* päiväkirjoja hintaan 9 euroa/kpl! I-laatuisia vihkoja tulee myyntiin vielä syyskuun 2017 aikana. Mikäli haluat I-laatuisen vihon, voit tehdä ennakkotilauksen. Vihko toimitetaan heti, kun saamme niitä. Mainitsethan kommenttikentässä oletko tekemässä ennakkotilausta vai ostatko II-laatuisen vihon.
* II-laatuisissa vihoissa kannen laminointi kuoriutuu reunoista yksilöstä riippuen enemmän tai vähemmän. Joissain yksilöissä on kannen reuna vain taittunut.

paivakirjavihko-oma

Päiväkirjavihon hinta 15€
Aisti ry:n jäsenille jäsenhinta 12€
II-laatuiset vihot 9€

Tilaa oma vihkosi heti miten oheisella tilauslomakkeella ja unohda ruutuvihkojen muokkaaminen päiväkirjavihoiksi! Lähetämme vihot aina postin kautta suoraan postilaatikkoosi (1-2vihkoa) tai lähimpään postiisi tai SmartPost-automaattiin. Katso toimipaikat täältä. Muistahan lukea toimitusehdot lomakkeen perässä.

* pakollinen tieto
Kannattaa seurata sähköpostia tarkasti, ettei lasku ole vahingossa  joutunut roskapostiin. Jos laskua ei kuulu 3-4pv sisään niin kannattaa ottaa yhteyttä laskutus (at) aistiyhdistys.fi

Toimitusehdot

Maksutavat:
Yksityisasiakkaat: Ennakkolasku sähköpostitse
Kunnat, terveystoimi tms: Laskutus (maksuaika 14 pv netto)

Toimitusmaksut 10.3.2017 alkaen
POSTI

alle 500g 5,20€ (1 vihko Smartpost XXS)
alle 1kg 5,20€ (2 vihkoa, Smartpost XXS)
Näitä suuremmat erät lähetetään Postin hinnaston mukaan S-XL-paketteina automaattiin tai postiin (5,9o-11,90€), XXL-XXL plus -paketit postiin.
Yksi vihko painaa 370g + pakkausmateriaalin

Toimitusaika:
Ennakkolaskulla: 1-2 viikkoa maksun kirjautumisesta
Laskutusasiakkaat: 1-2 viikkoa tilauksesta.

Toimitustapa:
Tuotteet toimitetaan postitse.

Tuotteen palautusoikeus:
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus. Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy. Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Tietosuoja:
Tilaajien tietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille.

Mikäli olet kiinnostunut jälleenmyymään tuotettamme ota yhteyttä suoraan laskutus (at) aistiyhdistys.fi. Samaan osoitteeseen voi myös lähettää palautetta ja kehitysehdotuksia.