Myyntituotteet

TUTUSTU UUTEEN PÄIVÄKIRJAVIHKOPUTIIKKIIMME!

Päiväkirjavihon 5-vuotissyntymäpäivien kunniaksi avasimme verkkokaupan osoitteeseen http://aistinkauppa.mycashflow.fi/
Nyt vihon tilaaminen on nopeampaa ja turvallisempaa kuin koskaan aikaisemmin!

Kaupungit, kunnat, yhteisöt ja yritykset, jotka toivovat tilausta laskulla voivat edelleen tehdä tilauksen joko  alla olevan tilauslomakkeemme kautta  tai sähköpostitse laskutus@aistiyhdistys.fi

Lähetämme vihot aina postin kautta suoraan postilaatikkoosi (1-2vihkoa) tai lähimpään postiisi tai SmartPost-automaattiin. Katso toimipaikat täältä. Lisätietoja vihoja ja toimitusehdot löydät lomakkeen alta.

* pakollinen tieto
Kannattaa seurata sähköpostia tarkasti, ettei lasku ole vahingossa  joutunut roskapostiin. Jos laskua ei kuulu 3-4pv sisään niin kannattaa ottaa yhteyttä laskutus (at) aistiyhdistys.fi

APUA ARKEEN AISTILTA!

Aisti ry on julkaissut syksyllä 2014 päiväkirjavihon, joka soveltuu kieli-, hahmotus- ja tarkkaavaisuushäiriöisten sekä autismikirjon lasten ja nuorten ajanhahmotuksen ja kommunikaation tueksi. Myös afasiaan sairastuneet henkilöt voivat hyötyä vihon käyttämisestä. Vihon kuudes painos julkaistiin tammikuussa 2019.

A4-kokoisessa vihossa 52 viikkoa (112 sivua) ja voit aloittaa sen käyttämisen koska tahansa, lisäät vain päivämäärät. Vihkoon voit ennakoida tulevia tapahtumia, piirtää ja liimata kuvia jo tapahtuneista asioista. Vihon kannet on kirkaslaminoitu ja vihon sivut ovat normaalia tukevampaa paperia (90g/m2).  Mikäli vihkoa kuljetetaan paljon esim. repussa suosittelemme päällystämistä kontaktimuovilla.

II-laatuisissa vihoissa kannen laminointi kuoriutuu reunoista yksilöstä riippuen enemmän tai vähemmän. Joissain yksilöissä on kannen reuna vain taittunut.

paivakirjavihko-oma

Päiväkirjavihon hinta 15€ (I-laatuinen vihko)
Aisti ry:n jäsenille jäsenhinta 12€ (I-laatuinen vihko)
II-laatuiset vihot 9€

Toimitusehdot

Maksutavat:
Yksityisasiakkaat: Ennakkolasku sähköpostitse
Kunnat, terveystoimi tms: Laskutus (maksuaika 14 pv netto)

Toimitusmaksut 10.3.2017 alkaen
POSTI

alle 500g 5,20€ (1 vihko Smartpost XXS)
alle 1kg 5,20€ (2 vihkoa, Smartpost XXS)
Näitä suuremmat erät lähetetään Postin hinnaston mukaan S-XL-paketteina automaattiin tai postiin (5,9o-11,90€), XXL-XXL plus -paketit postiin.
Kotiovelle tuodun paketin lisämaksu on 10€.

Yksi vihko painaa 370g + pakkausmateriaalin

Toimitusaika:
Ennakkolaskulla: 1-2 viikkoa maksun kirjautumisesta
Laskutusasiakkaat: 1-2 viikkoa tilauksesta.

Toimitustapa:
Tuotteet toimitetaan postitse.

Tuotteen palautusoikeus:
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus. Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy. Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Tietosuoja:
Tilaajien tietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille. Lue lisää tietosuojaselosteestamme..

Mikäli olet kiinnostunut jälleenmyymään tuotettamme ota yhteyttä suoraan laskutus (at) aistiyhdistys.fi. Samaan osoitteeseen voi myös lähettää palautetta ja kehitysehdotuksia.